منتديات الاحلام

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات الاحلام

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

منتديات الاحلام

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

ايه هوه اطرف موفق حصلك فى حياتك

احلام
    احلام
    مشرف عام
    مشرف عام

ايه هوه اطرف موفق حصلك فى حياتك Empty ايه هوه اطرف موفق حصلك فى حياتك

مُساهمة من طرف احلام الإثنين 29 يونيو 2009, 1:59 pm

12 [size=12][/size]السلام عليكم اخوانى فى احلى منتدى 12

انا النهارده جايه وعايزه اسمع منكم احلى حوار كثيرا منا يتعرض لمواقف طريفه جدا فى حياته لاتنسى وانا عايزه منكم ان كلنا نحكى لبعض عن اطرف موقف حصل لكل واحد فينا فى حياته وان يكون هذا الموقف لاينسى بالنسبه لنا بالفعل فهذه ذكرياتنا مع الماضى وتجعلنا نضحك عند تذكرها
    ويلا بقى كل واحد فينا يحكى ويفتكر معانا احلى موقف حصله فى حياته
    ياترى مين اول واحد يحكى معانا

وانا هاحكى معاكم بس كمان شويه عشان عندى شغل دلوقتى يلا بينا
    12 12 12 12
    احلام
    احلام
    مشرف عام
    مشرف عام

ايه هوه اطرف موفق حصلك فى حياتك Empty رد: ايه هوه اطرف موفق حصلك فى حياتك

مُساهمة من طرف احلام الأربعاء 01 يوليو 2009, 9:57 pm

السلام عليكم اخوانى الكرام اعضاء منتدى الاحلام الجميله
    انا جايه النهارده احكلكوا اطرف موقف حصلى فى حياتى وفعلا عمر مش هنساه ابدا والبدايه ترجع الى من حوالى سنتين حصل مشكله مع اخوانا المسيحين وتتلخص فى احد المختلين عقليا قام بقتل احد الاشخاص العاملين بالكنيسه وازداد الموضوع سؤا وتصاعد الامر حتى فوجئنا بوابل من الامن المركزى والقنوات الفضائيه ومظاهرات من الطرفين المسلمين والمسيحين واكيد الكثير منكم يتذكر هذه الواقعه والصدفه اخوانى ان كل هذا بجوار منزلنا او قريب بعض الشئ وكان المضوع مثير جدا واخذ عدة ايام والطريف اخوانى انى فى اليوم الثانى اصبحت مبكرا للذهاب الى العمل وكانت معى اختى الصغيره وقلت لها هيا بنا لننظر ونستكشف الامر قالت لى والدى ممكن يعرف ويحدث مشكله لنا فقلت لها لاتخافين هولم يعرف شئ المهم اقنعتها وحاولت محاولات حتى تمكنت من الدخول من طوق الامن المركزى وعادى اخوانى ماشيه ولابيدى والغريب اخوانى ان المكان واسع جدا امام الكنيسه والمسجد ولايوجد الامجموعه بسيطه من الناس اما الكنيسه فقط المهم ذهبنا انا واختى ومرنا مرور الكرام وعادى يعنى وقلت لاختى خلاص الحمد لله متأخرناش ووالدى لم يعلم شئ يه الحصل بقى اخوانى بعد كده عشان تعرفوا ان الكدب مش ليه رجلين ولاايدين ذهبت للعمل وهنا كانت المفاجئه مصور قناة الجزيره ازاهر انه ماكنش لاقى حد يصوره لا انا واختى بس قام بتصويرنا والغريب ان الكادر واضح اننا نتزعم مظاهره ازاى مااعرفش منين مااعرفش مين الناس دى المعانا برده ماعرفش المهم طبعا عمكوا ابوا احلام يعشق الجزيره جدا جدا وهنا كانت البدايه ايه ده البنات دى مشابهين اوى لبناتى سبحان الله جه ابن خلتى طينها وقال ايه ياجماعه احلام وسهام بيعملوا مظهرات ولاايه وانا اصلا مش اعرف بتتعمل ازاى بناتى يتزعمون مظاهرات طبعا انا خلصت وقت العمل وخايقه اذهب الى المنزل من المواجهه ولكن لابد من المواجهه لعمكوا ابو احمد وياريتنى ماوجهته 23 اوعوا تفتكروا حاجه تانيه هوه عبر عن الجواه بس بطريقته الخاصه وطبعا خلاص توبه من دى النوبه
    ahmed
    ahmed
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

مُساهمة من طرف ahmed الأحد 05 يوليو 2009, 4:34 pm

حرمتى يعنى يا احلام خلاص توبة
    احلام
    احلام
    مشرف عام
    مشرف عام