منتديات الاحلام

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات الاحلام

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

منتديات الاحلام

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

اقرا الحادثه اعترافات الترجمان العربى

الترجمان العربى
    الترجمان العربى
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

اقرا الحادثه اعترافات الترجمان العربى Empty اقرا الحادثه اعترافات الترجمان العربى

مُساهمة من طرف الترجمان العربى الأحد 07 يونيو 2009, 11:05 pm

1 الترجمان العربىاعترافات من الترجمان باللرد على الاسئله on Sun Jun 07, 2009 6:31 pm
    بسم الله الرحمان الرحيم
    شكرا جزيلا اخي وصديقي الكريم والعزيز
    ايا من كان من في ضميرك , فانا ادرك ان كلماتك الموئرة والحميمة صادرة من

قلب ينبض بالصدق والاخوة والنبل والوفاء تجاه اخوانك واخواتك في المنتدى

وهذ ان دل على شئ فانه يدل عرفانك لجميل الجميع وعلى نبل واصالة اخلاقك
    العريقة وهذا ليس غريبا

ونبدا الاسءله اللطيفه والظريفه والخفيفه والله اعلم وربنا على الظالم

1/ امنيتى المفضله هيا انى اتجوز واكون اسره سعيده حعمل اى حاجه لكى تتحقق ممكن اعمل عبيط علشان تتحقق ههههههههههههههههه لا بجد حافح وحشتغل وابذل موجود علشان احققها وامن مستقبلى

2/الحب هى كلمه حلوه بس لليقدرها والحب حاجه حلوة اوى شىء الاهى انت لاتراه ولكن تحسه وانت واللى بتحبه

3/الانسان اللذى يستحق ان اقول له بحبك هوا والدى لان كفايه عليه اوى انى شايل اسم الراجل ده بجد يعنى وهما عندنا بيقولوا يخلق من ظهر العالم فاسد ليه مش عارف مع ان انا مش كده خالص وهوا كمان بيحبنى بجد وبيخاف عليه

4/نعم وانا من طبعى الاخلاص فى اى شىء انا بحس معاه بكده من نحيته

وهوا كمان مخلص بس مخلص بجد اوى يعنى وهو يقدر يخون

والله الانسان اللذى غاب عنى يوما ما وانا موجود هو ابويا ححست انى بقالى اكتر منسنه مشفتهوش اما الاصحاب معايا فى كل الاوقات مبيغبوش اما الحبيبه لما بتروح تقبلها طبعا بحس انى بقالى كتير اوى اوكتر من سنه مشفتهاش

5/والله اى شخص بيحبى بجد وانا خاسس بكده وبيخاف عليه انا ممكن اضحى بروحى فداه واموت نفسى علشانه ممكن تكون الانسانه اللى انا بحبها انا بقول ممكن مش اكيد ماتولع ساعتها حقول يلانفسى هى روحى ديه انا لاقيها اىياعم مالك هو فى حديستاهل تضحى علشانه النهرده هههههههههههههههههههههههه لاااااااااااااااااااا

ايه خلصنا من الاسئله الاولى ندخل على الاسئله التانيه ؟
    الاسئله اقول ايه بس ربنا معايا وعلى الظالم

1/ انا محمد احمد شكرى

2/ 18 سنه
    3/المهنه/ترزى او خياط وطالب فى معهد ابوقير للحاسب الالى ونظم المعلومات

4/انا بحب لعب البلايستيشن والكوره

5/البلد / انا من مصر محافظه البحيره مدينه / ادكو

6/انا بححب الناس كلها اى حاجه وهوا انا اصلا شفت منك ا ى اكله وقلت لا بجد انا بحب الجمبرى ومكرونه باشميل والرقاق

بس على فكره الشربه بتاعتك ناقصه ملحه هههههه مين قالك انا بحب شربه اصلا هههههههه

7/نادى الاهلى محليا ونادى مانشيستر يونايتد عالميا فريقى المفضل فى البلايستيشن

8/اللون الفوشيه الفوشيك

9/الماده المفضله المحاسبه ومشعارف ازاى حبيتها مع انى بكره حاجه اسمها رياضه

9/والله الاعضاء كلهم اجمل من بعض مفيش مقدرش اميز حد عن التانى

10/اقرب انسان لك واحد صحبى اسمه رؤف هههههههههههه

11/افضل حاجه عندى اللمه الحلوه والضحك والفرفشه والدماغ اللى كده يعنى

12/باقه ورد اهديها للاانسانه اللى بحبها

13/اسوا خبر سمعته ؟ انى مرهوانا صغير وبلعب جهواخد قلى عمك عمله حدادثه كان فعلا خبر سىء
    ويوم ماجه استاذ فى الثانوى وقالى انتا انتا محروم من دخول الامتحان اسوا خبرين بجد

14/باقه شوك اهديها للى حاطط الاسئله ديه هههههههههههههههههه
    لا انا بجد مبهديهاش بحد لا انى مبحبش الشر لحد

15/الشخص اللذى لا ارفض له طلب بجد والدى لا ان طاعه الوالدين من طاعه الله

16/قدوتى اولا الرسول صلى الله عليه وسلم ثانيا ابويه ثالثا النجم الخلوق محمد ابوتريمه

17/لسه مجربتش والله علشان اجواب ههههههههههههههههههه

18/توام روحى خيالى بليل ههههههههههههه
    واحد صاحبى ههههههه

19/والله انا مبتحرجش الالما بعمل حاجه خلط او حد يقلى حاجه كده يعنى

20/ان افعل شىء ما اندم عليه او اعمل حاجه لما افكرفيها اندم اخشى كل هذا

21/انا شاعر لنفسى والناس اللى بحبها

22/ان تكون من الانسانه اللى بحبها

23/لا مبحبش الجرايم انا لوشفتهم بيذبحوا فرخه بخاف بيغمن عليه ههههههههههههه

24/انا اولامبعرفش ارسم بس ححاول وساعتها حرسم صوره اغلى الناس عليه واقول وحشتينى موت

25/انا خلاص جبت اخرى انا جبت ميه وحجات وحشه ومللههههههههههههههه
    بجد اشكرك جدا على اسئلتك الجميله واللى مش خفيفه وهوا موضوع جميل جد ويارب تعجبكم اجابتى

26/كلهم مره واحد علشان الجو يخلالى لوحد هههههههههههههه
    عيب مش انا اللى اعمل كده

27/مش عارف بجد اخد مين طيب اسيبلك السؤال ده لو انتى مكانى اقلك انا بقه حاخد اجمل
    بنات فى المنتدى بس مشعارف حتبقى فيهم ولا لا هههههههههههههههههههههه

28/العضوين الفنان وعصفوره المنتدى

29/والله كلهم زى العسل مش واحد معين بس فى الفنان على طول وشه مبتسم ويحب الضحك

30/مفيش حد فيه اثق فيه علشان اسئله دول عيال واطيه ههههههههههههههه
    والله ممكن اتصل بيكى انتى هههههههههههههههه

31/الانسان او الانسانه اللى بحبها هو اللى ممكن اخده معايا

32/مكن اختار اقرب واحد ليه فى المنتدى وببقى معاه على طول هو المدير الفنان

33/العضو اللى ممكن اطلب منه الطلب هو انتى وبطلب منك انك ترحمينى حراااااااااااااااااااااام عليكى ههههههههههههههههههههه

بجد اسئلتك جميله جد ونتمنى المذيد والتقدم والابداع فى منتدانا الجميل منتدى الاحلام

وتمنياتى لكل اعضاء المنتدى بالنجاح وانا اولكم الا البنت هدير والفنان دحيحه دحيحه يعنى

وشكرا كان معكم

الترجمان العربى

DODY

5

عدل سابقا من قبل الترجمان العربى في الأحد 07 يونيو 2009, 11:46 pm عدل 1 مرات
    الترجمان العربى
    الترجمان العربى
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

اقرا الحادثه اعترافات الترجمان العربى Empty رد: اقرا الحادثه اعترافات الترجمان العربى

مُساهمة من طرف الترجمان العربى الأحد 07 يونيو 2009, 11:36 pm

هل سبق وكذبت كذبة كبيرة ؟ نعم بس كان لازم اكدب لكى لايحدث اى مشاكل وهياكانت كدبه صغيره كدبه بيضه يعنى

- هل سبق ورفعت صوتك على والديك ؟اجل بس كنت مظلوم فى الوقت ده وكنت بحاول ابرا نفسى فى حاجه انا معملتهاش

- هل سبق وفعلت شيئا ندمت عليه لدرجة أن تمنيت لنفسك الموت ؟نعم لا ان اقرب الناس ليه كانوا شاكين فيه فى موضوع كده يعنى واتمنيتى فى اللحظه ديه الموت ويارتنى ماكنت عرفتهم اصلا

- هل انت عصبي ؟لا مفيش حد فى الدنيا مش عصبى بس انا مش عصبى عصبى يعنى وخليك ريلاكس الحياه حلوه بس لليركبها

- هل تمنيت الموت لشخص معين في وقت معين ؟لا عمرى ماتمنيت لحد الموت لا انى لابحب ازعل حد ولا حد يزعل منى

- هل كنت في يوم من الايام سببا في احدى الاشتباكات العائلية ؟لا والله بالعكس انا اللى كنت بحاول اخلصهم واهديهم لا انى مبحبش مشاكل ولا زعل

-هل تعرضت للخيانه ؟لا لسه بس بيتهيئلى قربت وحبقى احكيلكم عليها

اذكر

- دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك .يوم لما كانت والدتى بتعمل عمليه والحمدلله شفاها الله

- مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه .اولا يوم ما الاستاذ فى الثانوى قالى انتا محروم من الامتحان ثانيا يوم انا واصحابى كنا مزوغين من المدرسه ورايحين نفطر فى القهوه اللى على محطه القطر وجايبين فطار وجايين ولقينا واحد ميت تحت القطر القطر ضربه وانا كنت ايامها بركب القطر كتير وبطنطط فتخيلت نفسى مكانه 22

- يوم في حياتك تتمنى أن يعود ولماذا ؟هو اول يوم فى رمضان بيبقى عندى احسن يوم لا ان اليوم ده بتتجمع فيه العيله كلها وبيبقى يوم ظريف وجميل

- اهم شخص فى حياتك (واحد فقط؟هو والدى 10

- كلمة تود سماعها .اسمى لا انه احسن واغلى الاسامى

- صــف نفســـك بكلمتيـــن فقـــط.والله انا لووصفت نفسى مش حقدر اعبر لا انى انسان كثير المميزات واللى مش ممكن تلقيها دلوقت وانا مفتخر بنفسى جدامن أجمل صفاتي كل شئ
    ومن عيوبي ولا شئ واجمل الصفات اللتى قيل لى اننى امتلكها طيب وعلى نياتى بمعنى اصح غلبان ههههههههه وصريح جداجدا مثل مايقولون اللى فى قلبى على لسانى بس وفى حجات كثيره تانيه
    - هل انت مقتنع بان اجاباتك صريحة وصحيحه؟والله صحيحه ميه فى 100 صريحه وبالتفاصيل 22

حبيت قبل كده؟ويا تري ختمت بأيه؟خيانه؟ظروف؟وكان أيه السبب؟ نعم حبيت قبل كده
    والله لسه ماختمت ومشعايز اختم بس لازم اختم لا ان مينفعش اكمل بعد اللى حصل
    والله لسه ظروف ومش متاكد بالضبط ولما اتاكد انا قلتلك فى الاول على الخيانه لسه فى السكه كله جىء وحبقى اكيلكم 7

بجد اسئلتك جميله جدا احسن من الاسئله الثانيه هوالكرسى اينعما واطى شويه وانا احب العالى بس كان اجمل واحلى من رائع 17
    مع تمنيات لكم بمذيد من التفوق ولاكتساح فى منتدانا منتدى الاحلام اللى موجود فيه احسن ناس فى الدنيا
    وتمنياتى لكل اعضاء المنتدى بالنجاح والتوفيق وانا اولكم الا 2فى المنتدى البرنسيسه هدير ال برنسيسه ال والفنان فنان اهههههههه لانهم عيال دحيحه دحيحه زى مابيقلوا ميه من تحت تبن

شكر كان معكم اخوكم 4

الترجمان
    dody 8)
    هدير
    هدير
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

اقرا الحادثه اعترافات الترجمان العربى Empty رد: اقرا الحادثه اعترافات الترجمان العربى

مُساهمة من طرف هدير الإثنين 08 يونيو 2009, 2:32 pm

الله ينور عليك يا ترجمان

اجابتك جميله جدااااااا

37 البرنسيسه 37
    nonosha
    nonosha
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف nonosha الأحد 26 يوليو 2009, 9:39 pm

وياترى الاجابات دى صح ولا كدة وكدة يا ترجمان طبعا انا واثقة فيك
    بس زيادة حرص
    الترجمان العربى
    الترجمان العربى
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

مُساهمة من طرف الترجمان العربى الأحد 26 يوليو 2009, 9:43 pm

عههههههههههههههههههههه
    انا مبحبش الكدب كله الا الكدب واللى بيكدب بيروح مارينا وانا نفسى اروحها
    الستاوى
    الستاوى
    عضو جديد
    عضو جديد

مُساهمة من طرف الستاوى الثلاثاء 28 يوليو 2009, 12:04 pm

ههههههههه ياراجل
    الترجمان العربى
    الترجمان العربى
    عضو ذهبى
    عضو ذهبى

مُساهمة من طرف الترجمان العربى الخميس 30 يوليو 2009, 1:32 pm

هو ايه الى هههههههههههه
    اجابتى دمها خفيف للدرجادى بضحك
    شكرا ياستاوى

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 15 مايو 2024, 1:58 pm